Pages

Doa Agar Anak Pandai Belajar

Alhamdulillah...syukur sangat2 hari ini network clear saja. Masanya kita berkunjung ke blog rakan2 yang mana lama tak pergi ziarah. Pada yang sudi melawat blog saya, terima kasih yang tak terhingga semoga kalian mendapat kebaikan.

Hari ini saya nak kongsikan satu doa yang boleh kita amalkan supaya anak pandai dalam pelajaran. Semoga bermanfaat untuk kita semua.



Maksudnya :
"Maka Kami beri Nabi Sulaiman memahami hukum yang telah tepat bagi masalah itu, dan masing-masing (dari mereka berdua) Kami berikan hikmat kebijaksanaan dan ilmu (yang banyak), dan Kami mudahkan gunung-ganang dan unggas memuji Kami bersama-sama dengan Nabi Daud, dan adalah Kami berkuasa melakukan semuanya itu" - Al-Anbiya 21:79

Nak anak-anak cerdas dan cergas otaknya??
Haaa apa kata anda dapatkan Set Anak Sihat dan Bijak . Kebetulan bulan ini Promosi OmegaGuard, double promosi Shaklee beri untuk anda. Buy 6 free 1 dan Price combo twin yang memang menjimatkan duit anda berpuluh2 ringgit..

Rugi tau tak beli, seisi keluarga boleh amalkan. Anak yang seawal umur 1 tahun pun dah boleh beri omegaguard ini. Kini anda boleh mendapatkan minyak ikan terbaik didunia dengan mudah daripada setiap kapsul OmegaGuard Shaklee. Setiap kapsul OmegaGuard membekalkan asid lemak perlu omega 3 sebanyak 330 mg, EPA sebanyak 180 mg manakala DHA sebanyak 120 mg..

Macam mana nak dapatkan harga Promosi OmegaGuard ini?? 
Senang sahaja, hubungi saya Merysah Rajis pengedar sah Shaklee anda 012-802 7915 nak sms or whatsapp pun boleh atau email : merysahmery@yahoo.com..


Salam sayang,
Mamazara




0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © Merysah Rajis (Blog Lama) | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in