Macam-macam Az Zaharah Afrina..

"Hawwo..hawwo...hawwooo..." (Hello..hello..hello..) Mcm tu la zara bila nampak telefon. Tengok je la pic dia tu macam dan conform sangat tu mendail nombor, sambil pandang-pandang orang. Lepas dah "hawwooo..hawwooo.." tu mula la bahasa yang kita sendiri tak faham..macam2 versi ada.


Masa ni menginap kat hotel prince dengan papa sekali, mama nak pergi kelas. Haaa tinggal lah dengan papa 


Di biar la ntah nombor apa yang di tekannya, pening tu receiptionist kat kaunter menyambut panggilan. hahahaha


Pic kabur..sebab masa ini bergerak aktif sangat..camera pula hak yg cikai2 je.. huhuhu 


Ini pula 'Doraemon versi zara'... Boleh pula dia jumpa laci dan terfikir untuk memuatkan diri masuk ke dalam laci tu. Alahaaiii zara.


Di sini dah mula takut-takut sebab laci tu mula dah tak stabil utk menampung berat badannya itu. Nasib baik mama ada dekat situ jadi guard, mahu terbalik rak laci tu. Haaa baru tahu takut... Semua benda nak cuba..sikit2 semua nak cuba, nak naik, nak rasa..sedang semangat belajar semua benda lah ni..


 
Copyright © Merysah Rajis (Blog Lama) | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in