Pages

Petua Isteri Sentiasa Cantik..

Assalamualaikum..dan salam sejahtera yang sudi singgah diblog usang ku ini. Buat anda wanita semoga malam ini, malam yang indah penuh dengan kasih sayang dan selamat menikmati masa rehat setelah disiang hari berhempas pulas dengan urusan2 kerja dan rumah tangga Alhamdulillah..

Saya percaya anda semua memang cantik dan anggun. MasyaAllah, memang cantik. Senyum la sikit, hiburkan hati..terapi hati. Tapi malam ni saya nak kongsikankan juga petua isteri untuk kelihatan sentiasa cantik. Nak selalu cantik tak??

Baiklah, setiap kali selepas solat Isyak tu kan, ambil segelas air dan bacakan :

  • Al-fatihah 1 kali
  • Ayat Kursi 1 kali
  • Surah Al-Waqiah ayat 35-38 sebanyak 7 kali
Selepas membaca semua surah, tiupkan dan minum, semua wanita anda akan kelihatan cantik jika menjadikan ini sebagai amalan. InsyaAllah..sama-sama kita amalkan.





Di samping itu, bolehlah gunakan set2 penjagaan dan kecantikan wanita yang anda suka dan percayai. Yang penting ianya selamat digunakan untuk kulit anda.

Anda nak tahu vitamin-vitamin Shaklee yang membantu mencantikkan kulit anda?? 

Vitamin E dan banyak lagi.. 

Sudilah kiranya klik link yang saya berikan itu, dan kalau anda berminat boleh dapatkannya dengan saya. Saya akan berikan konsultasi terbaik untuk tips2 kecantikan anda. Hubungi saya ye..Merysah Rajis, 012-8027 915..


Salam Sayang
Mamazara

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © Merysah Rajis (Blog Lama) | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in