Mandi Bedak..

Haaa ini kes dera papa ni.. tak tahu mana zara dapat bedak ni. Mama tak pakai bedak macam ni pun. O..o..o.. dah ingat. Ini bedak nenek dia la. Hahaha.. baru jumpa gambar ni, kenangan masa bulan puasa lepas kat pahang balik nak beraya haritu...



Itu dia...ketiak papa dah jadi putih melepak dah aii. Geli hati tengok. hahaha. Mama tak pernah buat untuk zara pun letak bedak kat ketiak ni. Aduhaiiii, nampak siapa la agaknya.



Papa tak tahu lagi tentang gambar ni..hihihi. Takpe, keep the secret. Biar papa tahu sendiri.
 
Copyright © Merysah Rajis (Blog Lama) | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in