Doa 12 Pintu.. Selamat beramal

Selamat petang semua..petang yang indah ini rasa ada kelapangan je, owh..rupanya cik zara sedang tidur. Walaupun karan dah mati  masih lena pula dibuai mimpi, nasib keadaan sedang mendung kalau tak memang membahang la panasnya dalam rumah. Alhamdulillah bersyukur dan sentiasa bersangka baik la kita.

Tergerak hati nak kongsikan penulisan kali ini tentang doa. Doa yang sesiapa mungkin seringkali amalkan dalam kehidupan seharian. Bagi saya pula doa ini saya baca setiap kali sesudah solat, doanya adalah Doa 12 Pintu.. MasyaAllah doa 12 Pintu ini memang baik sekali untuk kita amalkan, apapun mari kita sama2 beramal.



Ya Allah... Bukakanlah untukku, pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu-pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

Semoga bermanfaat untuk kita amalkan. Nampaknya cik puteri saya yang dalam buaian tu dan bergerak-gerak, agaknya dah rasa panas mungkin dah berpeluh-peluh. Jadi lah saya dayang2 petang ni untuk mengipaskan tuan puteri( hari2 pun dah jd dayang la hihihi)



Salam Sayang
Mamazara
 
Copyright © Merysah Rajis (Blog Lama) | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in