Az Zaharah Afrina.. temujanji klinik

Alhamdulillah hari ni pergi klinik penuhi temujanji dengan cik2 misi yang baik hati di klinik. Temujanji untuk check up 1tahun 3 bulan. Cik zara pun macam tahu-tahu je hari ni dia nak pergi klinik sebab tu bangun awal sangat pagi ni.

Gerak pukul 8 pagi tadi, 9 setengah dah balik. Cepat je sebab tak ramai orang. Kalau tak memang kebosanan la menunggu giliran, almaklum la dah nama pun klinik ibu dan anak mestilah ramai kan ibu2 n anak2, hihihi.

Saya ni tak la risau atau takut tengok dia kena suntik ke apa..tapi yang merisaukan saya cik zara ni takut nurse, ntah tak tahu la kenapa. Kalau nak bawa pergi hospital, jumpa doktor perempuan ke mesti menangis sampai lebam2 la..tapi kalau doktor lelaki dia relax je suka je..hmmmm nampak dah kan kenapa dia macam tu.

Zara memang tak mesra dengan orang perempuan, cuba dengan lelaki conform suka berteman dan terus mesra.hihihi itulah zara. Tapi dengan mama dikecualikan la! 

sesi terapi pujuk memujuk
Sebelum masuk klinik papa dah siap bagi kata-kata motivasi gituuu, pujuk2 supaya jadi budak yang baik. Sebab dia kan tak suka cik2 misi tu..(perempuan) dah memang semua perempuan kan nurse2 tu. Aduhaiii..
memang dah sah nak ukur tinggi dan berat terkejut satu klinik di buatnya. Sabar je la...

Cik misi pun kelam kabut nak habiskan sesi temujanji kami. Nasib baik hanya periksa berat dan tinggi, kalau la ada suntikan hari ni mesti nak pengsan saya dibuatnya. Pintu bilik ditutup dia pun senyap..agaknya dah tak nampak muka cik misi tu.

cik zara lebih rela tunggu papa kat luar

Tak daya nak tunggu dalam klinik kalau nampak lagi cik2 misi tu conform la menangis. Takpe la kita tunggu dia je la, layankan ke dia punya fi'il.



 
Copyright © Merysah Rajis (Blog Lama) | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in