Pages

Baju Zara

Salam malam minggu..

Baik sungguh hati encik suami bawa kami jalan-jalan hari ini. Rasanya entah untuk berapa lama tak pergi shopping mall untuk cuci-cuci mata, dah cuci-cuci mata tu hmmm conform la tercuci sekali isi dompetnya hihihi.. Bertambah pahala ya encik suami berbelanja untuk kami. Allah akan murahkan rezekimu.

Dah jalan-jalan tadi singgah makan Nasi Lalap Special..apa yang special sangat tu? haaa ada telur dadar, ayam goreng, ikan tuna, tauhu goreng, air jus oren pure organik rasa buahnya. Alhamdulillah memang sedap.

Dress cik zara

5 pasang untuk cik zara saja

Bila dah rancang nak beli barang untuk keperluan diri ni, sudah tentu anak yang menjadi keutamaan. Memang tak kan ingat dah untuk diri sendiri. Rasa puas dan dah cukup lengkap untuk diri sendiri bila beli untuk anak, rezeki kita ada pada anak itulah hikmahnya.

Cik zara ni dah berumur 1 tahun 3 bulan, tak tahu lagi nak memilih baju mana yang dia nak tapi jari telunjuknya yang gebu meruncing tu laju je menunjuk barang-barang yang mampu menggamit pandangannya.
Alkisahnya nak belikan dia baju, tapi baju baby boy tu yang dia asyik tunjuk..agaknya dia tertarik dengan patung baby boy yang siap berpakaian smart tu..hihihi. Baby zara yang noty!!

Beli baju sampai 5 pasang, tapi untuk cik zara je tau. Untuk mama tiada lagi. Mama beli sandal saja. 5 pasang pun tak sampai la ratus2 ringgit. Alhamdulillah jumpa kedai yang buat jualan murah, memang berbaloi-baloi walaupun tak berjenama terkenal tu tapi kainya cukup bagus yang penting cik zara selesa, tak panas dan dia suka..mama pun lagi la suka.

Dah penat berjalan-jalan seharian mari kita rehatkan diri. Sebelum tidur tak lupa makan vitamin dulu. Sudah tentu ostematrix dan alfalfa untuk kesihatan. Bangun esok pagi InsyaAllah cergas dan bertenaga.

Selamat malam semua.

Mimpi indah
Mamazara...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © Merysah Rajis (Blog Lama) | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in