Zara yang awesome!!

Az Zaharah Afrina yang awesome!!..



Alhamdulillah...pejam celik, pejam celik rupa-rupanya puteri ini sudah berusia 6 bulan.. Sudah banyak yang dia nak belajar. Banyak sungguh telatahnya yang melucukan tidak kurangnya yang buat kita geram..sungguh membahagiakan. Alhamdulillah..hmmmm cubit-cubit pipinya ooohhh tidak kulit dia sensitif sangat tak boleh nak cubit atau pegang-pegang ke cepat je naik kemerah-merahannya itu..

Seperti namanya 'Afrina' yang bermaksud 'putih kemerah-merahan'.. Tengok je dalam gambar tu dah tahu betapa lincahnya dia vs nakal....hihihihi banyak sungguh benda yang nak dikerjakannya. Alhamdulillah dalam proses belajar duduk, dah pandai tapi tak boleh biar lama lagi sebab penat, baru je lagi belajar duduk ni.

Makan pun tak sangat..memilih! Susu ibu juga la pilihan nombor 1 di hatinya itu...tapi bila nampak mama dan papa dia makan, cepat je mulut ternganga-nganga dan telan liur, nak je kalau menu orang dewasa, menu-menu khas untuk dia tolak tepi pandang sebelah mata je..makanan kita bulat je matanya itu..

Wahai anakku Az zaharah Afrina kelak engkau dewasa jadilah orang yang berguna..mama doakan mu wahai anakku mejadi anak yang solehah, cantik akhlakmu, diberikan kecerdasan dan kesihatan fizikal dan mental yang kukuh.. Semoga engkau berjaya dunia dan akhirat.. Allah sebaik-baik penjagamu, semoga engkau dijauhi dari segala kejahatan manusia, jin dan iblis...amiinnn ya rabbal alamin..

Salam penuh kasih & sayang
Mama & papa

 
Copyright © Merysah Rajis (Blog Lama) | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in